היום בתל אביב: השמאל נאבק ב"חמישים שנות כיבוש"…

    שלום בידרמן 1 Comment on היום בתל אביב: השמאל נאבק ב"חמישים שנות כיבוש"…

    במהלך האירוע יעלו שורה של משוררים, אמנים ופעילים יהודים וערבים על במה שתוצב בכיכר ויקראו טקסטים הקשורים בכיבוש המתמשך ובהשפעתו על החברה

    צילום: Tomer Neuberg/Flash/90
    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בכיכר שבפינת רוטשילד והרצל בתל אביב, יערך יריד התנעה למאבק נגד הכיבוש לקראת ציון 50 שנים של שליטה בשטחים ביוני הקרוב. האירוע הוא יוזמה של קבוצות, תנועות ארגונים ומפלגות, אמנים ומשוררים, שיגיעו לכיכר כדי לפתוח דיון, לספק אינפורמציה, לשאול שאלות ולהציע דרכי פעולה במאבק נגד הכיבוש.

    בהזמנה לאירוע נכתב: "אנחנו הדור השני בישראל שנולד וגדל בתוך מציאות שבה מפעל ההתנחלויות הוא הפרויקט הגדול ביותר של ממשלות ישראל, ושמשימתו העיקרית של צה"ל היא הכיבוש. שנים אומרים לנו שככה עושים ביטחון ושלעד נחיה על חרב. שנים שמספרים לנו שכל סבב לחימה ברצועת עזה הוא גזירת גורל. במקום לשאוף לסיום הסכסוך ולצעוד אל דרך של שלום, בחרו ממשלות ישראל להעמיק את הכיבוש, להרחיב את הבנייה בשטחים, ובשנים האחרונות אף להסית ולפלג בין חלקיה השונים של החברה הישראלית".

    במהלך האירוע יעלו שורה של משוררים, אמנים ופעילים יהודים וערבים על במה שתוצב בכיכר ויקראו טקסטים הקשורים בכיבוש המתמשך ובהשפעתו על החברה. כמו כן, הארגונים השונים יקימו דוכנים בהם יספרו על פעילויותיהם, יחלקו חומרי הסברה, ויקיימו דיונים עם קהל המשתתפים.

    הארגונים המשתתפים באירוע הם מרצ, חד"ש, עומדים ביחד, שלום עכשיו שוברים שתיקה, לוחמים לשלום, גוש שלום, פורום המשפחות השכולות, מחסום ווטש, מאבק סוציאליסטי, זזים – קהילה פועלת, קואליציית נשים לשלום, הבטחתם יונה, גבעת חביבה וגישה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שימשיכו לסבול מהכיבוש. אם זה כואב להם, מברוק